© 2024 solvo B.V.

Zwaar gevoel/kracht verlies arm

In december heb ik een autoongeluk gehad in Israel (land waar ik woon) en naast een stijve nek en een zere bovenrug kreeg ik last van een zwaar/vermoeid gevoel in mijn rechterarm. Stijve nek en zere bovenrug zijn overgegaan maar het zware gevoel in mijn rechterarm is gebleven. De arm moet ik laten \\\"wieberen\\\" tijdens autorijden, koken, typen, was ophangen en ik heb moeite met het openen van een fles etc. Ik ben opgenomen geweest op Neurochirurgie en heb 3 MRI\\\'s (nek/cervical/hoofd)gehad. Beschadiging op wervelkolom geconstateerd maar niet in verband gebracht met het niet-functioneren van rechterarm. Neurochirurg en neuroloog hebben geconstateerd dat er iets is met de motoriek van rechterarm en dat er krachtsverlies is, maar zijn er nog niet achter wat de oorzaak is. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand dit herkent en mij informatie kan verstrekken en advies kan geven hoe mij klacht verholpen kan worden. Alvast hartelijk bedankt!

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren