© 2024 solvo B.V.

Kliertjes

Er zijn bij mij twee kliertjes gevonden in de vaten van mijn buik achter de navel (horen hier niet te zitten) Binnenkort verder onderzoek. Wil graag weten of er iemand is die hier meer over weet. Alvast bedankt voor jullie reactie!


Hoe komt het dat je het zelfde berichtje hebt als iemand hier die clan genaamd is?

label.Geplaatst op 2006-01-04 08:40:12


tja je kan nu gaan speculeren over wat het is.. maar het feit dat je het bericht hier plaatst geeft wel aan waar je aan denkt. Ik denk echter dat je gewoon de onderzoeken af moet wachten... anders maak je je onnodig ongerust of angstig mogelijk! M.

label.Geplaatst op 2006-01-04 16:09:48


Scherpe blik A'tje, Poiti is Clan, er is iets mis gegaan. Heb al contact opgenomen met de redactie. Hartelijke groeten!

label.Geplaatst op 2006-01-04 22:32:32


M. je hebt gewoon gelijk, ik hoop eigenlijk dat er iemand is die 'zegt'dat het iets onschuldigs is. Onzekerheid is je grootste vijand.... Bedankt voor je reactie!

label.Geplaatst op 2006-01-04 22:36:57

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren