© 2024 solvo B.V.

Moedervlek in oog

Er is afgelopen dinsdag een moedervlek in mijn oog geconstateerd.Aangezien ik al een melanoom aan het onderbeen heb gehad was ik zo van slag van deze mededeling, dat ik niets meer kon vragen/ uitbrengen. Ik was dus ook niet in staat om te vragen wat de consequenties kunnen zijn. Ik kan niets vinden op het internet hierover. Is er iemand die mij wat meer informatie kan geven? Alvast bedankt.


Ik zou een gespat adertje in mijn oog hebben sinds mijn geboorte. Toen ik een aantal jaar geleden bij de oogarts was voor een oogmeting merkte ze ook dat 'gespatte adertje' in mijn oog op. Dat is dus helemaal geen gespat adertje, maar een moedervlek op het oogwit. Het ziet er een beetje roodbruinig uit. Niks mee aan de hand. Ze hebben er wel een foto van gemaakt, zodat ze bij kunnen houden of het niet groeit. Als het wel gaat groeien dan kan dat niet best zijn. Zo ver de info die ik er over heb.

label.Geplaatst op 2010-02-12 12:36:14

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren