© 2024 solvo B.V.

Daar ik vernomen heb dat er behoorlijk veel patiënten in ziekenhuizen liggen met dit soort problemen, en daardoor zeer langdurig in het ziekenhuis moeten verblijven, vraag ik mij af hoe dit ontstaat. Heupen/ knieën er uit! Bacterie bestrijden en wachten op nieuwe plaatsing en kans op nieuwe besmetting! -waar komt deze besmetting vandaan? -hoe kan dit voorkomen worden? -heeft dit te maken met hygiëne in betreffend ziekenhuis? Kan dit niet een keer goed als afstudeer onderwerp onderzocht worden?

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren