© 2024 solvo B.V.

Atrose (slijtage kraakbeen)

hoi ik ben een vrouw van net 29 geworden die te horen heeft gekregen dat ze atrose(slijtage kraakbeen)heeft. wie heeft hier ervaring mee op deze leeftijd? ik heb veel pijn heb pijnstillers gehad maar die helpen niet veel.lopen is pijnlijk ook traplopen en auto rijden is pijnlijk.werk fulltime en moet veel staan voor me werk. wie kan mij wat meer informatie geven?


hallo jolanda ik heb al jaren last van atrose in mijn rechter enkel. na vele operaties( schoonmaken gewricht)heb ik vorige week mijn enkel laten vast zetten herstel periode is 6 weken onbelast en 6 weken loopgips.daarna moet ik zonder pijn kunnen lopen ,er zijn mensen die lopen de vierdaagse weer en marco van basten heeft deze operatie ook gehad.de vooruitzichten zijn gunstig. alles beter als die pijn die je nu hebt toch? sterk te met alles groetjes jaane

label.Geplaatst op 2008-08-28 16:22:12


krijg met ingang van maandag a.s. fysio voor mijn rechter knie hopelijk verlicht dat wat.

label.Geplaatst op 2008-09-19 22:18:13


heb nu een tijdje fysio maar het wordt niet beter.nu gaan we het deze week nog aan kijken en als het niet beter wordt dan gaan we terug naar de huisarts en moet die me maar door sturen naar de orthopeed.maar nu had mijn fysiotherapeut over eventueel een brach wie heeft hier ervaring mee?

label.Geplaatst op 2008-10-21 21:11:44


ik moet 27-11 voor het eerst naar de orthopeed.eens kijken wat die er van zegt.heb veel pijn en de knie wil iedere keer op slot gaan.met fysio heb ik niks berijkt vandaar deze stap.

label.Geplaatst op 2008-10-31 17:26:17

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren