© 2024 solvo B.V.

Bakerse cyste

wie heeft hier wel eens van gehoord? wat waren de klachten? en welke behandelingen zijn er mogelijk? ze gaan bij mij een mri scan maken omdat ze vermoeden dat ik bakerse cyste heb? ik heb er zelf nog nooit van gehoord vandaar dit berichtje? alle informatie is welkom?


Hallo Jolanda, op Google staan een aantal sites met goede uitleg. http://www.google.nl/ dan in de balk bakerse cyste typen dan krijg je een overzicht van de sites. Veel sterkte en succes, groetjes Kitten

label.Geplaatst op 2004-08-01 16:03:03


ik ben inmiddels geopereerd en het gaat heel erg goed met mij. de wond geneest goed het is mij allemaal erg mee gevallen alleen hebben ze mij weer mis geprikt met het infuus aanleggen. daar heb ik op moment nog last van want de ader is ontstoken.

label.Geplaatst op 2004-08-28 13:49:44

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren