© 2024 solvo B.V.

Beenverkorting

Hallo, heb 16 jr geleden motorongeval gehad waarbij veel letsels aan benen en bekken.totaal beenlengteverschil is nu 4 cm. Bekkenoperatie is absoluut geen optie. Overweeg om beenverkortingsoperatie te laten doen aan mijn gezonde been,tot max.4 cm. Heeft iemand hier ervaring mee???? Kan er niets over vinden op verschillende sites. Ben erg benieuwd naar evt. ervaringen.


wat heb je nu gedaan, ik heb nu het zelfde probleem ik moet kiezen tussen beenverlenging of verkorting graag uw ervaring

label.Geplaatst op 2008-07-14 15:29:48

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren