© 2024 solvo B.V.

Blijvende pijn na trochanterfractuur?

Hoi allemaal, Ik ben al enige tijd op zoek naar een antwoord. Misschien dat iemand hier me kan helpen? Een jaar geleden heb ik een pertrochanter fractuur (heup)opgelopen door een val van een paard. Ik ben geopereerd en men heeft een dynamische heupschroef geplaatst. De fractuur komt niet zoveel voor bij jonge vrouwen. Ik ben 34 jaar. Ik ben nu een jaar verder en ik blijf maar pijnklachten houden. Soms zo erg dat het lopen bijna niet gaat? Ik weet echter niet of het nou spieren zijn of dat de pijn nog van de breuk komt. Mijn orthopeed zegt dat ik mijn hele leven wel iets zal blijven voelen omdat het een lastige breuk was. Volgende week wordt er een ct-scan gemaakt om de botdichtheid te bepalen. Aan de hand hiervan wordt gekeken of de schroef eruit kan. Ook wordt mijn beenlengte bepaald omdat ik het gevoel heb dat er verschil in zit. Nu vraag ik me af of het normaal is dat je zo\'n pijn blijft houden na een jaar? Zou het verstandig zijn een second opinion aan te vragen? Misschien heeft iemand ooit iets gehoord of beter nog zelf ervaring mee gehad. Is het normaal dat de pijn blijft? Alvast bedankt voor eventuele reacties

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren