© 2024 solvo B.V.

Botscan

Bij mij is een ernstige Hyperlordose vastgesteld.(en te holle rug)Nu loop ik bij de orthopeed en die wil een skeletcintigrafie laten doen.Dat wordt een hele dag ziekenhuizen.Er wordt van die nucleaire rommel ingespoten enzo.Maar mijn vraag.Hoe spuiten ze dat in (in de arm) en wordt je er ziek van?En hoe lang gaat het ongeveer duren?(het is alleen voor de lumbale wervels.)


Hoi Marlies 85 Je krijgt een injectie met nucliare vloeistof ingespoten. Je voelt er niets van en je hebt er ook geen bijwerkingen van. Je kan dit beslist laten doen. Succes Rinus

label.Geplaatst op 2006-11-17 15:49:16

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren