© 2024 solvo B.V.

Bult onder mijn enkel (onderhuids)

Vorig jaar Februari heb ik mijn enkelband gescheurt van mijn linker enkel Nu voelde ik gister ineens een grote bult onder mijn enkel zitten en hoop dat iemand me kan vertellen wat dit kan zijn en wat ik hiermee moet doen Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik maak me wel een beetje zorgen eerlijk gezegt groet Dolphin


Laat het bekijken door je huisarts zou ik zeggen,heb je er last van?Ik bedoel pijn?

label.Geplaatst op 2006-09-14 16:45:58


ja heb inderdaad er wel pijn aan daardoor kwam ik er ook achter

label.Geplaatst op 2006-09-14 17:46:23


dan zou ik het zeker laten bekijken,misschien is er weer een scheurtje ofzo

label.Geplaatst op 2006-09-14 20:52:50


Bedankt hoor ik zal a.s maandag wel even langs mijn huisarts gaan en er naar laten kijken Maar een scheurtje dan moet je toch meer pijn hebben of niet ? Het is ook net of die bult er zit gegroeit ofzo :o

label.Geplaatst op 2006-09-14 21:33:47


Ik weet het ook niet zeker hoor,daarom kun je beter even laten kijken.Die bult hoort er in ieder geval niet...

label.Geplaatst op 2006-09-14 21:49:23

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren