© 2024 solvo B.V.

Enkel

Ik moet binnenkort mijn linkerenkel laten vastzetten. Kan iemand mij vertellen hoe dat is (voelt) en wat is de mobiliteit nog na het vastzetten. Zijn er tips of andere zaken die ik nog niet weet. ik hoor graag van iemand


Mijn rechter enkel is in febr. '01 gedeeltelijk vastgezet. Ik kan de "zwik"-beweging net meer maken. Hoe dat voelt? De beweging houdt op terwijl je dezelfde beweging met je andere voet wel kan maken.

label.Geplaatst op 2004-07-03 23:44:10


hoi ton, ik heb 25 juni dit jaar mijn rechter enkel vast moeten zitten omdat er geen andere oplossing meer was,ze hadden tegen mij gezegd dat ik geen pijn meer zou hebben,daar moet ik je wel bij vermelden dat ik voor deze operatie al 7 keer aan mijn enkel geopereerd ben,ik heb heel veel pijn er gaat helaas geen 1 dag voorbij zonder pijn,ik heb nu een soort brace gekregen waarmee ik hoor te lopen ik kan er niet op staan zo zeer doet mijn enkel,ik hoop voor jou dat het met jou beter zal gaan ik ken vele mensen waarbij het goed is gegaan maar ze houden wel pijn maar dat is te dragen ik hoop dat ik je hiermee niet in de put raakt ik kan geen bewegingen meer maken met mijn enkel hij staat echt vast.Dus het bewegen van links naar rechts en van op en neer gaat bij mij niet meer je hebt dus een stijve enkel,voordat je geopereerd gaat worden moet je vragen hoe ze hem vast gaan zetten bij mij zit er een pen in van onder in mijn voet mijn enkel om hoog gehaald en dan mijn scheen in,niet voor iedereen is elke operatie het zelfde,mijn bot is/was zo zacht dat je er met je vinger zo door heen kon/kan prikken en ik heb bij al mijn operatie\'s een infectie op gelopen,snap je, ik wens je veel sterkte en heel veel succes van elma

label.Geplaatst op 2004-09-13 14:06:49

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren