© 2024 solvo B.V.

Enkelbanden

Ik heb in Februari mijn enkelbanden gescheurt doordat ik vanaf februari al zeker zes keer door mijn enkel weer ben gegaan heeft mijn huisarts me naar de orthopeed gestuurt . Die gaat waarschijnlijk mijn enkelbanden inkorten maar kan iemand me vertellen hoe ze dat doen en is dat zoals altijd tegenwoordig een dagbehandeling ? Wie kan me hier meer over vertellen ? Groeten Mandy


Ik ben februarie 2004 aan mijn enkelbanden geopereerd ivm met een flinke instabileit en continu pijn en vocht in het gewricht. Ik had al 2 keer mijn enkelbanden gescheurt gehad. Maar nu had ik dus continu klachten. Bij mij is het wel een opname geweest en een operatie van 3 uur omdat tevens mijn hielbeen doorgenomen moest worden en opnieuw vastgezet met schroeven. Normaal kan een enkelbandenplastiek gewoon dmv een kijkoperatie en kan je dezelfde dag nog naar huis. Ik was dus een uitzondering. Informeer gewoon bij de orthopeed naar de mogelijkheden. Ik denk dat hij wel zal voorstellen om het dmv een kijkoperatie te doen. Dat scheelt je in iedergeval een flinke snee zoals bij mij het geval geweest is. Maar ik heb er wel baat bij gehad. Mijn enkel is nu eigenlijk iets te stijf. Maar ik heb weer vertrouwen in mijn enkel en ben dat instabiele gevoel kwijt.

label.Geplaatst op 2005-06-02 21:13:41

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren