© 2024 solvo B.V.

Ernstige complicaties na heupoperatie

Mijn moeder heeft een nieuwe linkerheup gekregen. De operatie was in 45 minuten gebeurd. Helaas heeft ze in de eerste week (zonder iets wezenlijks verkeerd te doen) haar heup uit de kom gedraaid. Gevolg: ze kreeg een brace. Na 1 dag thuis schoot de heup zittend op een stoel notabene weer uit de kom met brace om! Ze ligt nu weer in het ziekenhuis en wordt vanaf haar middel tot haar knie in het gips gezet. Wij als familie hebben zeer grote twijfels over de kwaliteit van de operatie en er wordt eigenlijk nauwelijks duidelijkheid geboden over de consequenties. Iedereen heeft een ander verhaal. Mijn moeder ligt zeer verdrietig in het ziekenhuis. Is er iemand die dit heeft meegemaakt, die weet wat de kansen op herstel zijn of wellicht een orthopeed die kan reageren? Ik zou echt heel graag iets horen.


hallo, wat vervelend om te horen van je moeder. het gebeurd wel eens dat na een nieuwe heup, hij er toch uitschiet, dit zou kunnen komen door een te kleine cup(het nieuwe kommetje)die ze gebruikt hebben. maar er kunnen ook andere factoren meespelen. als je gevoel zegt, dit klopt niet, schroom niet om een second opion te vragen. daar heb je recht op. veel sterkte, desiree

label.Geplaatst op 2007-07-24 12:22:38

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren