© 2024 solvo B.V.

***gebogen knie, hulp nodig***

Wie kan mij helpen, ik moet pas op 26 september naar het ziekenhuis. Maar ik wil wat meer weten, kan ik me voorbereiden. \"Als ik rechtop sta dat staat bij kniegewricht, zoals links als rechts, naar achter gebogen. Wie weet wat die is, ernstig??


Je bedoeld dat je knieën als het ware binnenwaarts staan? Kan vergroeiing zijn, erfelijk enzovoort.

label.Geplaatst op 2006-08-25 14:21:41


ja, dat bedoel ik. Maar ik heb ook steeds meer last van me knieen, ik kan niet meer op me knieen zitten. Weet jij of der wat aan te doen is? Als ik er op let, dan kan ik wel rechtop lopen. Je merkt het niet aan me, als ik loop bedoel ik! Gr martin

label.Geplaatst op 2006-08-25 20:00:38

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren