© 2024 solvo B.V.

Gebroken scheenbeen?

Hallo, 2 weken geleden heb ik een ongeluk gehad waardoor mn scheenbeen ontzettend was opgezwollen. Ben toen niet naar een dokter gegaan omdat ik toch na 2 dagen er weer op kon lopen. Na een week was de pijn zo goed als verdwenen, alleen niet dat als ik erop duwde deed het pijn als een blauwe plek. Maar sins een week is het een rare vorm gaan aangeven. Ziet er scheef en dik uit, en doet ook weer erg veel pijn. Ik vraag me nu toch af, of het misschien toch niet gebroken was omdat het nu zo\\\'n rare vorm heeft.. Maar kun je uberhaupt wel op een gebroken scheenbeen lopen???? Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.. Ik hou er namelijk niet van om naar de dokter te gaan als het misschien niet nodig is... Alvast bedankt! Groetjes Kiki


Hoi Kiki, toch zou ik er mee naar de huisarts gaan. Misschien is het nog een opeenhoping van bloed. Maar kan ook een botsplinter zijn. Dus je tegenzin overwinnen en er even naar laten kijken. Beter zeker weten dan in twijfels blijven hangen. Succes, groetjes Misty

label.Geplaatst op 2003-12-26 14:58:51


Hoi ik heb mijn scheenbeen gebroken allemaal elende!! Ik kon er niet meer op staan maar wat jij vertelt over de vorm en de pijn komt het wel in de richting van het gevoel wat ik had. als je meer wil weten mijn e-mail is b-design@zonnet.nl kan ik je antwoord op je vragen geven sterkte

label.Geplaatst op 2004-02-19 13:31:10

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren