© 2024 solvo B.V.

Gips na operatie

Ik krijg een achillespees van een donor aan de binnenkant van mijn knie. Ik heb 4 cm speling in de knie (onstabiel)en moet daarna 6 weken gips!!! om het aan te laten groeien in het bot. Tot hoever zit dat gips en kun je er wat mee doen of lopen? Heeft iemand hier ervaring mee?


Nurse, heb je ook een antwoord op mijn vraag? Ik neem aan dat je heel wat ervaringen hebt zo ook met iemand die na een knieoperatie in het gips moet! Ik wacht je reaktie af

label.Geplaatst op 2004-03-18 15:38:56


sorry,maar ik heb weinig ervaring op dit gebied.Ik ben meer een" interne"nurse.

label.Geplaatst op 2004-03-18 23:19:20

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren