© 2024 solvo B.V.

Hand Verplaatsing van de vingerkoot

Goede avond , Ik had een vraag ik heb een week geleden heel hard mijn Vuist gestoten! Als ik nu mijn hand strek gaat mijn vingerkootje 1 cm naar achter toe als ik er dat op voel voel ik een ruimte er tussen zitten van ongeveer 2 mm en als ik me hand tot een vuist bal komt de \'\' Knokkel \'\' trug maar als ik er dan naar kijk (vanaf me pols tegen me knokkel) zie ik dat die ingedeukt is maar ik heb er totaal geen last van aleen als ik mijn knokkel stoot heb ik er last van ik heb pas een knie breuk gehad en daar had ik ook niet van verwacht dat het gebroken was en ik twijfelde of ik naar de dokter zou gaan heeft iemand enige idee wat dit kan zijn en of ze me aanraden om naar een huisarts te gaan ! Gr Jaimy

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren