© 2024 solvo B.V.

Help !!!

Mijn zus heeft een ongeluk gehad met der motor. Nu heeft ze der knie zo beschadigd dat er niet veel meer van te maken is. En ik hoop via deze site een wonder chirurg te vinden. Eigenlijk de beste van de wereld. Ik zal proberen de breuk te omschrijven. Ze heeft een frontale klap op der knie gehad en der kom (boven der knie) is een stukje ingespleten en er is een stukje afgebroken. Der kogel die er onder zit is links en rechts afgebroken en verpulverd. Met ander woorden er is weinig van over. Dus als er iemand is die mij kan vertellen waar ik met zo\'n gecompliceerde breuk heen kan gaan. Maakt niet uit waar dan ook te wereld. Dan zou je me zus en me familie hier zeer mee kunnen helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Barend

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren