© 2024 solvo B.V.

Heup fractuur geopereerd

wie kan mij helpen of heeft het zelfde mee gemaakt en wat zijn de resultaten tot nu toe Ik ben Tess 35 jaar en 16 sept geopereerd aan mijn mijn been/heup ze hebben die 42 graden gedraaid door net onder de heup kop door te zagen en platen en schroeven er in gezet. wie weet hoe lang de revalidatie proces is en wat het kan zijn als ik s avond op de bank zit mijn been branderig aan voeld? Ik zit namelijk in een gipsbroek wat niet erg prettig zit. ik kan namelijk niets vinden op het net of dit vaker gebeurt is en wat ik er van kan verwachten zou graag wat meer info willen over of het normaal is dat je na een week ziekenhuis pas na 6 wkn weer terug moet komen en niet een tussen controle moet zijn of alles wel goed zit of zo. ik hoop dat er iemand is die mij hier wat info kan geven. groetjes Tess

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren