© 2024 solvo B.V.

Heupdysplasie

Hallo, 11 jaar geleden heb ik een heup operatie ondergaan om het plaatsen van een kunstheup uit te stellen. Nu mijn klachten terug zijn gekomen krijg ik te horen dat een prothese plaatsen lastig word omdat mijn heup kop zwaar misvormd is. Over 6 weken willen ze een injectie in het gewricht geven om de pijn te verlichten maar de berichten die ik daar over lees zijn niet bepaald positief. Kan iemand mij vertellen of ik daar baat bij zal hebben en wat de voor en nadelen hiervan zijn? gr Monique


Hoi! Ikzelf sta momenteel op de wachtlijst voor een resurfacingprothese. Ik heb in het verleden 2x een injectie gehad. De 1e heeft mogelijk een aantal maanden geholpen, de 2e slechts een week. Zeker in jouw situatie zou ik het gewoon proberen en zien wat het voor je doet. In mijn injecties zat steeds een cocktail van een pijnstiller met een corticosteroid (ontstekingsremmer). Op zich geen schatjes, maar zo veel kwaad kunnen ze echt niet (nb ikzelf ben ook arts...). Succes.

label.Geplaatst op 2009-10-27 19:29:06

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren