© 2024 solvo B.V.

Heuppijn

Hoi, Wie kan me helpen? Ik zit al een tijd in de medische mangel... Mijn klachten: als ik uit bed wil (\'s morgens) moet ik eerst een diclofinac in nemen en een uur wachten. Ik heb pijn in mn l. heup. Vanuit daar trekt de pijn in mn bilspier, mn knie doet pijn, mn enkel doet pijn en de buitenkant van mn scheenbeen en grote teen zijn doof. Ik kan heel even staan, heel even zitten, heel even lopen. Plat op mn rug liggen gaat alleen even met een kussen onder mn knieholte. Rontgenfoto; niks gevonden (ja, ik heb een accesior si-gewricht.... leuk detail) MRI-scan: niks gevonden Injectie in mn si-gewricht gehad, met een gewone plaatselijke verdoving. Dit leek even te helpen... maar helaas het is weer terug.. Wel in iets mindere mate, maar nog niet voldoende om weer aan t werk te kunnen... en zeker niet om weer lekker 4 keer per week naar de sportschool te gaan... Ik heb geen idee of het ermee te maken zou kunnen helpen, maar heb 14 mei jl. een ongelukje gehad met de motor, waarbij ik op mn rug terrecht ben gekomen... Flinke bloeduitstorting op de linkeronderzijde van mn rug gehad... maar na een weekje spierpijn kon ik zonder klachten weer aan t werk.. Zit nu voor de 7e week thuis, daarvoor een week of 3 gewerkt, daarvoor ook met die klachten 3 weken thuis... Heb nu mn huisarts, fysio/manueeltherapeut, chiroprator, optometrist, podoloog, neuroloog.... en ik heb er GEEN vertrouwen meer in... Slik een apotheek in 1 keer weg, ook aan de homeopathie.... Ben nu 27 jaar, maar voel me 77.... Volgense de medische mangel is het geen; hernia, ischias.... Ik ben er wel klaar mee, maar wat moet ik nu???????? Opgeven gaat niet!!! Ik wil gewoon mn leven terug... Het gedult is op, rusten helpt niet.....>!!!! Marlous


Hoi, ik heb nogal wat aan sportmassage gedaan. Wat je beschrijft lijkt op een verharde bloeduitstorting en in dit geval in de rugspier die je geblesseerd hebt bij je motorongeluk. Door die verharding gaan alle daarmee communicerende spieren zich aanspannen en anders gedragen waardoor heel goed moelijk de pijn enz in je l heup kan ontstaan. Je fysio zou daar gericht naar kunnen kijken en met warmte behandeling en massage kunnen controleren of dit je probleem is. En anders...... sterkte

label.Geplaatst op 2006-12-12 16:22:34

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren