© 2024 solvo B.V.

Heupproblemen

In januari 2003 heb ik door een val mijn knieschijf gebroken.Het bleek een gecomplicerde breuk te zijn in een grillige Y-vorm. De chirurg die mij opereerde was geen orthopeed. Er werd ook geen orthopeed bijgehaald. Binnen 24 uur liet het ingezette metaalwerk los en moest ik opnieuw geopereerd worden. Vervolgen liep ik het hele jaar met forse pijn. Meerdere malen ging ik terug naar de arts. Het antwoord was steeds: U moet geduld hebben, het moet helen en dat heeft zijn tijd nodig. In maart 2004 vroeg ik een second opinion aan bij een orthopeed. Het antwoord luiddde: Dan had je eerder bij moeten komen. Nu kan ik niets meer voor je doen. Tot op heden heb ik dag en nacht pijn aan de knie. Ik loop raar en dreig over elke kleinigheid te struikelen c.q. te vallen. De laatste maanden heb ik daarnaast steeds meer last (pijn) in mijn heup. Inmiddels zijn er op aanvraag van de huisarts foto\'s gemaakt van knie en heup. Alles is goed er is niets bijzonders op de foto\'s te zien volgens de huisarts. Vraag: Is er iemand die mij een advies kan geven wat ik nu nog zou kunnen doen. Of weet iemand een goede orthopeed (dus een wonderdokter) op dit specifieke terrein. Ik dank u bij voorbaat voor uw antwoord. Darinca.


Hallo, Ik ken een goede orthopeed misschien dat hij je nog kan helpen.Dokter A.v.Erp werkzaam in het Catharinaziekenhuis in Eindhoven . Veel succes. Er is in het dorp ook een fijn fysio/fitness centrum daar kun je misschien naartoe om in ieder geval goed te bewegen uit eigen ervaring weet ik dit. Het absoluut geen Body/bulding centrum hier zij voornamelijk clienten met mankementen. Son is het dorp.

label.Geplaatst op 2007-05-31 22:44:40


Ik moest foto's laten maken van mijn hand/pols, het ziekenhuis had de huisarts doorgegeven dat er niks te zien was op de foto. Toen ik hogerop ging en bij een orthopeed weer foto's moest laten maken bleek hieruit dat ik artrose had in een ver gevorderd stadium. Gezien mij leeftij, 39, niet echt te verwachten daarom had iedereen er overheen gekeken. Wat ik hiermee wil zeggen? Vraag een second opinion, mss komt er dan wel iets uit de foto's?! Sterkte!!!!!!!!!!!!!11

label.Geplaatst op 2007-07-12 21:17:31

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren