© 2024 solvo B.V.

Heupprothese

ik heb 6 weken geleden een nieuwe heup gekregen, vanaf die tijd heb ik veel last van jeuk over mijn hele lichaam. kan dat van het metaal komen van de geplaatste heup. soms wordt ik gek van de jeuk,als ik begin met krabben of wrijven. wie helpt mij?


Geen idee of dat van het metaal kan komen, maar wel iets om met je arts te overleggen.

label.Geplaatst op 2005-03-26 11:06:20


23 mei is er bij mijeen linker htp gezet. na 6 weken kreeg ik om om streeks 1900 uur last van jeuk en kon niet meer zitten. nu heb ik de onderarmen nog wat vlekkerig. mij ortho,s wisten er telefonich ook geen raad mee.wanneer het voor me zelf niet meer kon moest ik maar langs komen.na een week hield het op .zelf dacht ik dat het door de "heparine" spuitjes zou kunnen komen.een ander antwoord zou kunnen zijn dat de jeugd weer boven komt,eczeem.ondanks dit alles wil ik toch eind volgende maand met een rechter htp verblijd worden.

label.Geplaatst op 2005-07-26 14:55:44

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren