© 2024 solvo B.V.

Instabiliteit wervels

Wie heeft ervaring in het vastzetten van wervels in de rug (L4 -L5)??? Ik kamp al jaren met lage rugpijn. 8 jaar terug is dit geconstateerd en was ik te jong voor een dergelijke operatie. Nu 8 jaar verder krijg ik precies hetzelfde antwoord, te jong. Uiteraard zit ik niet te springen om een operatie maar dag in, dag uit met rugpijn is wel een ander uiterste. Ik ben nu 28 (en volgens mijn arts nog steeds te jong). Daarnaast is de pijn toegenomen en heb ik de laatste maanden ook een doof en tintelend gevoel in mijn bovenbeen en heup... Wie heeft hier ervaring mee? Bij wie zijn wervels vast gezet en wat zijn de ervaringen??


Hallo Karin, Ik heb in augustus 2005 mijn wervels laten vastzetten. Had al jarenlang last van mijn rug. Eerst in 2004 een hernia operatie gehad, maar later bleek de tussenwervelschijf toch helemaal weg te zijn. Heb me in België laten opereren en had achteraf gewild dat dit veel eerder was gebeurd. Heb na een lange revalidatie (ca. 8 maanden) totaal geen pijn meer en kan alles weer doen. Ik ben wel ouder dan jij (50), maar weet dat ook mensen van jou leeftijd zijn geopereerd en vastgezet. Heel veel sterkte ermee. Groetjes Tineke

label.Geplaatst op 2007-03-20 17:14:27


Hoi Tineke, Mag ik vragen waarom je deze operatie in Belgie uit heb laten voeren en niet in Nederland? Groet, Karin

label.Geplaatst op 2007-03-26 19:55:18


Hoi Karin, Zie nu pas dat je mij een vraag hebt gesteld, heb daarvan op mijn mail geen bericht gehad. Waarom ik mij in België heb laten operen is de om de volgende reden: In Nederland wilde men mij niet helpen. In België wilde de chirurg mij wel opereren en ik wou dat het eerder was gebeurd, dan had ik niet zoveel jaren met rugpijn en zenuwpijn in mijn linkerbeen rond hoeven te lopen. Groetjes, Tineke

label.Geplaatst op 2007-07-06 10:00:23

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren