© 2024 solvo B.V.

Kalk in enkel

Ik ben yvon,ik heb sinds 2 jaar problemen met mijn enkel,sinds eind vorig weet ik dat ik kalk zowel aan de accillespees als in de slijmbeurs kalk heb,nu willen ze dat wel weghalen,maar het ziekenhuis in Hoorn heeft dit nog nooit gedaan,het komt trouwens nooit voor in een enkel,wel in een schouder,nu zit ik met een probleem als ze dit soort oparaties nog nooit gedaan hebben,kan ik er dan wel op vertrouwen of dit kan goed komt,daar komt nog bij dat ik de eerste 2 weken er niet op lopen mag en daarna 4 weken loop gips,aangezien ik ernstige artose aan mijn rug heb,is dit een groot probleem,kan iemand mij hiermee helpen,ik hou me aanbevolen gr yvon(omablik).


Beste Yvon, Zoek een ziekenhuis waar ze ervaring met deze operatie hebben! In dit ziekenhuis wordt het een experiment, je fungeert als proefkonijn! Sterkte!

label.Geplaatst op 2010-03-22 11:22:00

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren