© 2024 solvo B.V.

Kapotte voet

Ik weet niet of dit de juiste plaats is om te posten, maar ik kon niks anders vinden wat hierbij paste.. Ik heb met voetballen een schop tegen m\'n voet aangehad, wat eerst een beetje gekneus leek en wat vanzelf wel weer weg zou gaan. Maar nadat de pijn niet wegging heb ik (na 2 maanden pas) foto\'s laten maken, en er bleek dat er een stukje bot was afgeknapt aan de buitenkant van mijn grote teen (rechts) en dat er een scheur zat in het gewricht van m\'n rechterteen. Nu ben ik naar de orthopeed geweest en die zei dat ik een half jaar niet meer mocht voetballen, wat voor mij een ramp is omdat is erg vaak en fanatiek voetbal. Ik kon wel een operatie doen, maar de kans dat hij zou lukken was 50% omdat het erg moeilijk zat (dat afgeknapte stukje bot), en als het zou mislukken heb ik er een extra zwak plek bij. Is het een goed idee om eerst nog een andere orthopeed te vragen wat die ervan vindt? Heeft iemand ook eens zoiets gehad, en hoe heb je dat toen aangepakt? Iemand nog tips of suggesties om er zo snel mogelijk van af te komen ofzo, want ik zou er echt alles voor over hebben om hier vanaf te komen!! Alvast bedankt

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren