© 2024 solvo B.V.

Kijkoperatie knie

Ongeveer 10 dagen geleden is mijn knie aan de binnenkant schoongemaakt en bijgeschaaft. Ik had een gescheurde meniscus mijn arts zij dat ik een behoorlijke slijtage had en veel losse stukje kraakbeen is weggehaald. Maar nu na de ingreep heb ik pijn als nooit te voren.. en niet alleen pijn wand dat kan van de ingreep komen maar ook een dood en tinteling in mijn scheenbeen en voet en in mijn kuit heb ik geregeld kramp. Mijn orthopeed begrijpt hier ook niks van. Maar misschien heeft iemand het ook meegemaakt na een kijkoperatie knie.. en kan mij wat advies geven ?????


Ik heb ook artrose in mijn knie en op de fora van verschillende site\'s word een kijkoperatie vaak ten steligste afgewezen omdat je dan veel meer pijn kan krijgen als nooit tevoren. Ik heb ook reuze pijn en gebruik meer medicatie dan toegestaan want ik wil geen kijkoperatie. Dus deze problemen kunnen toch komen door de kijkoperatie en wat je er nu aan moet doen, ik denk dat je weinig te kiezen heb, misschien meer pijnmedicatie??? Ik snap de artsen ook niet want al zolang is dit probleem bekend, maar word de patiënt soms niet geloofd doordat ze toch maar doorgaan met deze operatie????

label.Geplaatst op 2005-05-23 12:38:00

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren