© 2024 solvo B.V.

Kijkoperatie knie

Hallo, Ik krijg binnenkort een kijkoperatie aan mijn knie, omdat ik waarschijnlijk een scheurtje in mijn meniscus heb. Wil graag ervaringen horen van mensen, zijn er ook mensen geweest waarbij bijv. meniscus is gehecht? Hoe lang ben je uit de running als ze het bijv. hechten of stukje weghalen?Loop momenteel stage in verpleeghuis, dus het wat zwaardere werk. Wat raden jullie mij aan, ruggeprik of narcose? Alvast bedankt. Groetjes Kelly


ik wordt binnenkort deze maand aan mijn knie geholpen ,hij wordt schoongemaakt en eventuele ander ongeregeldheden weggehaald ,ik ben van de week naar mijn huisarts geweest hij vertelde als er niets bijzoners is ben je met een week 14 dagen al weer opgeknapt ,mijn man is aan allebei knieen geholpen miniscus en was met 4 -5 dagen weer op de been ,maar als je erg zwaar werk hebt zou ik het even afwachten .

label.Geplaatst op 2007-02-24 22:31:19

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren