© 2024 solvo B.V.

Knak in beide knieen

Regelmatig wanneer ik door mijn knieen ga, dan hoor ik een knak aan de binnenkant van mijn beide knieen. Dit is ongeveer sinds een paar maanden en heel vervelend. Het doet geen pijn, maar omdat ik het niet begrijp maak ik me zorgen. Ik loop veel op mijn werk, ik werk in de zorg en doe aan hardlopen ongeveer 2 keer per week. Pas geleden nog heel goeie Ascics hardloopschoenen gekocht, aangepast op mijn looppatroon, ik zak namelijk een beetje door mijn enkels bij de afzet. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik heb wel eens gehoord dat er sprake kan zijn van rondvliegend kraakbeen, dit zou dan verwijderd kunnen worden d.m.v. operatie? Hartelijk bedankt alvast voor reactie!


Niet echt iets om je zorgen over te maken. Ik, en een heleboel andere mensen, hebben dit ook. Ik heb het meestal 1 keer in allebei de knieën als ik een bepaalde oefening doe en het is daarna dan ook gewoon weg.

label.Geplaatst op 2006-09-08 13:27:47


ik heb ook zo n knik in mijn rechter knie maar dat is wel pijnlijk ik heb dan het gevoel dat ik even de controle kwijt ben ook ik heb zwakke enkels maar een knak in een knie wijst vaak op atrose maar zolang je geen pijnklachten hebt !en mocht het atrose zijn is bewegen alleen maar goed ,ga eens langs je huisarts dan zit je er niet meer mee sterkte he

label.Geplaatst op 2006-09-08 18:40:01

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren