© 2024 solvo B.V.

Knappende duim gewrichten

ik weet niet of het hier hoort maar ben er al mee naar een ortopeed geweest en die kon niets doen de huisarts zei me dat het een trigger thumb was maar dat was niet het geval volgens de orto dit is trouwens bij beide duimen als ik iets wil vast pakken dus duimen naar binnen buigen dan heb ik een weerstand hij kan niet verder mits ik meer kracht zet en dan schiet hij met een luide knap naar binnen maar ook zo maar als ik een vuist wil maken of zo buig soms is het pijnlijk maar niet altijd maar wel hinderlijk moet vaak de zijkant van mijn muis knop gebruiken wie kent dit probleem en is er iets aan te doen had trouwens de laatste 4 weken injecties gehad met vitamine b12 de eerste dagen er na leek het minder te worden maar of er een verband bestaat weet ik niet groetjes Eduardo

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren