© 2024 solvo B.V.

Knie

zijn er mensen die op jonge leeftijd een nieuwe knie hebben gekregen. hoelang duurt zo\'n operatie en revalidatie? alle informatie is welkom ik moet vermoedelijk deze operatie onder gaan.


Ik kan er niet over meepraten, maar ik weet wel dat zo'n knie elke 15 a 20 jaar vervangen moet worden. De meeste orthopeden zijn er niet zo happig op. Maar in ieder geval veel sterkte.

label.Geplaatst op 2003-11-05 12:35:43


ik wordt in januari geopereerd aan mijn knie. ik krijg dan een gehele prothese. ik zie er erg tegen op? ik moet maar afwachten hoe het zal lopen.

label.Geplaatst op 2003-12-13 18:34:30


het gaat heel erg goed met mijn revalidatie. ik kan mijn knie al 80 graden buigen. ik ga maandag voor het eerst op de hometrainer. alleen heb ik nog wel last van dat mijn knie dik op loopt.

label.Geplaatst op 2004-01-31 16:06:19


Hoe gaat het nu met je? Daar ben ik benieuwd naar. Kun je al weer goed lopen? Of misschien wel een beetje sporten. Ik sta misschien ook voor een dergelijke operatie en zou graag willen weten wat je ervaringen zijn. Groeten, deknie! Mijn echte naam hou ik liever geheim, ik hoop dat je mij dat niet kwalijk neemt!

label.Geplaatst op 2004-07-29 20:47:12


het gaat heel eg goed met mij. ik heb veel pijn gehad en een ontsteking gehad maar nu gaat het goed. we zijn met de fysio aan het afbouwen. ik werk weer een paar uurtjes in de week. ook sport ik weer een beetje.

label.Geplaatst op 2004-07-30 09:09:14

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren