© 2024 solvo B.V.

Knie

ik heb al een tijdje last van mijn rechter knie. vooral de buitenkant doet zeer. maar nu nkrijg ik steeds meer last met fietsen en met auto rijden. wie weet wat dit kan zijn?


Misschien iets met de meniscus?¿?¿?

label.Geplaatst op 2004-12-29 15:28:12


Hoi jolanda, Ik heb zelf ook problemen met mijn rechterknie. Ik ben nu 25 en het begon dat ik 14 was. Bij mij begon het met dat ik pijn kreeg bij lopen en fietsen ik heb toen oefeningen gekregen om mijn been(knie)spieren te versterken. Een antal jaar heb ik een kijkoperatie gehad waaruit blijkt dat het kraakbeen heel dun was. Inmiddels is het 7 jaar later en kan ik heel weinig nog doen met mijn knie bij een paar meter lopen moet ik alweer stoppen vanwege de pijn. Morgen mag ik weer naar het ziekenhuis en ik hoop dan dat ze precies weten wat ik heb. In ieder geval zal ik als ik jou was ermee naar de dokter gaan of zelf begin met oefeningen om je spieren om je knieen te versterken. groetjes annemiek

label.Geplaatst op 2005-06-02 19:02:46

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren