© 2024 solvo B.V.

Knie blijft pijnlijk naar knieprothese

Ik heb 3 jaar geleden een knieprothese gekregen. Maar de knie blijft ontzettend veel zeer doen. Wie kan mij hier advies in geven, wat te doen? Ik ben ten einde raad en heb zoveel pijn dat ik niet meer weet waar ik het moet zoeken. Wie heeft er ervaring of kan mjn een ziekenhuis of arts noemen waar ik terrecht kan die kundig genoeg is. Nederland of naar het buitenland maakt mij allemaal niet meer uit. Als iemand mij maar van de pijn af kan helpen.


Hallo Ik heb in Rotterdam in het St Franciscus Gasthuis bij Dr. Polak een halve nieuwe kunstknie gekregen in 2006 en ben erg tevreden over deze arts Het is een vrouw denk met je mee en doet alles wat in haar macht ligt. Zijn een tijdje bezig geweest om dit uit te stellen omdat ik relatief jong was 46 maar ze heeft alles gedaan om mij toch te helpen een schat van een dokter kijk eens of je een afspraak met haar kan maken veel succes.

label.Geplaatst op 2008-04-29 13:54:34

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren