© 2024 solvo B.V.

Knie letsel

Hallo, Heb al enige tijd last van mijn linker knie. Ben paar keer naar de huisarts geweest en nou ook 2 keer naar de fysiotherapeut. Deze brief kreeg ik mee voor de huisarts, kan iemand mij vertellen wat dit allemaal betekent. Uit anamnese en onderzoek; Pijn mediale zijde knie gecombineerd met positieve Mc Murray en flexie rotatie met compressie. Tevens afgelopen week slotklachten. Compressie patellofemoraal p + Give away +. Gezien dd patello-femoraal en meniscuslijden is m.i. een MRI onderzoek geindiceerd. Moet morgen naar de huisarts, maar hoop eerder op reactie, zodat ik weet wat het betekent. Alvast bedankt!!!


Beste kelly, Uit dit bericht blijkt dat je weer wordt teruggestuurt naar de huisarts om een mri van de knie te laten maken.Uit enkele testjes die de therapeute heeft gedaan blijkt dat er vermoedelijk iets mis is met je meniscus.Vermoedelijk denken ze aan een scheurtje of iets dergelijks in de meniscus.Mocht uit de mri blijken dat er daadwerkelijk iets met je meniscus mis is en je blijft er veel last van houden kan het zijn dat ze een kijkoperatie gaan doen.Maar vraag morgen aan je huisarts wat die brief allemaal inhoud, want artsen zijn verplicht het je in begrijpelijke taal uit te leggen!

label.Geplaatst op 2006-11-08 20:04:47

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren