© 2024 solvo B.V.

Knie operatie

Hallo allemaal, Een goede kennis van mij(diegeen computerheeft en toch een bericht wil plaatsen) heeft het volgende probleem,zij heeft in het jaar 2000 een verkeersongeluk gehad ,gevolg een knie verbrijseld,in 2001 met een pen een nieuwe knie geplaatst,in 2002 is er nieuwe knieschijjf geplaatst, in 2003 lang in het ziekenhuis gelegen aan een apperaat dat steeds haar knie automaties doorboog, met veel pijn,zit nu in een rolstoel,de Orthopeet steld nu voor, weer een nieuwe knie plaatsen of het been vast zetten, dan zou zij ven de pijn af wezen,(dat schijnt niet altijd zo te zijn),zij weet niet wat zij doen moet wie o wie weet raad, graag bericht,Groetjes, Kwast.


Hoe oud ben je als je nu al in aanmerking komt voor een 2de nieuwe knieprothese? Het is wel de laatste keer dat ze dit doen. Denk er goed over na! Ik zou maar eens bij een andere orthopeed langs gaan . Het is maar een tip. Ik heb zelf ook 21/2 jaar geleden een knieprothese gekregen en heb er niks anders dan doffe ellende mee. Een bacterie, heel veel speling in de knie en nu in juni een donor pees aan de binnenkant gekregen om mijn knie een beetje stabiel te krijgen. Komt de schroef nu naar buiten. Is zeer pijnlijk en belemmert de therapie. Ik hoor wel van je. Succes !! kniekneusje

label.Geplaatst op 2004-10-02 19:43:37


hallo, Ik werk op een orthopedische afdeling en ik heb dit jaar 1348 knieen voorbij zien komen, Tuurlijk komt er wel eens voor dat iemand een infectie krijgt of dat de knie niet werk zoals hij zou moeten werken dog gaat het 1300 keer wel goed. Orthopeden weten echt waar ze over praten en ook zei weten dat je op een jonge leeftijd veel risico neemt met het plaatsen van een tweede nieuwe knie, maar echter gaat een nieuwe knie tegen woording stukken langer mee. en het staat niet vast dat je nooit meer een nieuwe knie kan krijgen want met de operatie technieken van tegenwoordig gaat dat stukken beter. Ik vind dat je vriendin er goed over na moet denken, want zo kan het ook niet langer ga nogmaals met de orthopeed praten laat hem precies uitleggen wat er gaat gebeuren en wat de risico's zijn en laat je niet afschepen met wat simpele antwoorden want het gaat wel over de toekomst. groeten matieke

label.Geplaatst op 2004-12-02 09:48:02

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren