© 2024 solvo B.V.

Knie pijn.

Ik heb zins 2 maanden pijn aan mijn knie als ik te lang loop, zit of sta. Ik kan ook niet meer op mijn rechter knie zitten, want dan verga ik van de pijn. Wat moet ik nu doen. Help me alsjeblieft !!!!!! Als ik naar de dokter ga dan geven ze me iedere keer fisotherapie of ze zegt dat ik rust moet houden. Alsjeblieft help me!!!!!!


laat je doorsturen naar het ziekenhuis

label.Geplaatst op 2004-01-31 16:07:12


hoi! ik heb zeven jaar geleden een auto ongeluk gehad en heb al die tijd pijn gehad. mijn huisarts stuurde mij ook steeds door voor fysiotherapie, totdat ik dat echt niet meer slikte. ik heb gewoon gezegd dat ik dat niet meer wilde en dat ik het beu was om steeds fysio te krijgen en ook haar vertleld dat dat gewoon niet hielp. nu ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en het gaat al een stuk beter met me!! suc6

label.Geplaatst op 2004-08-09 14:15:17


hoi, Ik zelf heb ook een probleem aan mijn rechterknie, Bij mijn vorige arts kreeg ik ook altijd het advies rust te houden en bij de fyshiotherapeut kreeg ik oefeningen voor mijn knie. Deze doe ik al jaren maar mijn knie problemen worden alleen steeds erger. lopen fietsen sporten enz kon ik al niet nu is het ook zover dat ik niet meer zonder pijn kan autorijden. morgen mag ik weer naar het ziekenhuis voor onderzoek. Mijn advies voor jou is vraag eens of je naar de orthopeed kan. Of ga een second opinion vragen bij een andere arts. Groetjes Annemiek

label.Geplaatst op 2005-06-02 19:18:41

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren