© 2024 solvo B.V.

Knieband opgerekt, nu raar gevoel boven knieschijf

Halo allemaal, Op zondag 16 oktober heb ik tijdens het voetballen mijn binnenste knieband van de rechterknie opgerekt. Ik heb het meteen goed gekoeld met ijs, later thuis ook nog meerdere malen. \'s Maandags ben ik voor de zekerheid maar langs de huisarts gegaan omdat ik toch vrij veel pijn had en ook een raar \'knappend\' gevoel had boven mijn knieschijf. Momenteel gaat het met de knieband wel goed (alleen onverwachtse bewegingen en bukken doen nog pijn), maar ik blijf een raar gevoel houden boven mijn knieschijf. Hij lijkt te knappen en vaak voel ik ook een naar \'kietelend\' (tegen pijn aan) gevoel boven de knieschijf. Het gevoel zit dus boven de knieschijf, maar lijkt niet aan de oppervlakte te zitten, maar meer dieper gelegen. Het gevoel treedt vaak op bij het fietsen en ook regelmatig tijdens het lopen. Is dit normaal bij zo\'n soort blessure of zal er toch wat meer aan de hand zijn? Groetjes


Kolkkie, ik zou maar gauw een verwijzing voor een orthopaed vragen en eisen dat deze een echo of beter een MRI laat maken. Want het heeft er alle schijn van dat de ook je binnen-meniscus beschadigd hebt en mogelijk zelfs de voorste kruisband. Kijk ook maar eens op mijn website www.aryo2000sporttherapie.web-log.nl onder de diverse artikelen de knie betreffende. Het gemakkelijkst vind je die via de “Categorieën”: knieletsels. Succes, sterkte en beterschap, Arthur

label.Geplaatst op 2005-10-28 22:57:36


Hoi kolkkie, Dit verhaal linkt heel erg naar wat mij afgelopen januari overkwam met een gevalletje gladheid. Alleen ik ben niet zo flink om naar de dokter te gaan. al weet ik heel goed dat ik moet. Alleen bij mij zit er nog een stekende pijn bij aan de binnenkant vanmijn knie. Misschien kan je vertellen hoe het met jou verder is gegaan zodat ik wat minder angst heb of misschien heb je goede raad over mijn angst heen te komen. beestenspul

label.Geplaatst op 2006-02-08 22:16:40

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren