© 2024 solvo B.V.

Kniebletsuur

Na een val bij het skieen moest ik geopereerd worden aan de mediale band van de linker knie. Die operatie is nu reeds vijf weken achter de rug maar ik kan nog altijd mijn knie niet plooien niettegenstaande ik een tiental keren kiné gehad heb.Volgens de dokter is dit te wijten aan een vergroeiing. Hij raad mij aan mij te laten opnemen en onder verdoving mijn been te plooien. Ondertussen gaat hij ook met een kijkoperatie de kruisbanden hechten. Heeft iemand ooit een knie doen plooien onder verdoving? Zo ja, doet dat achteraf veel pijn en kan men het been normaal plooien zoals voordien? Dank en groetjes skiamateur

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren