© 2024 solvo B.V.

Knieklachten na ongeval

ik heb op 5 jan.jl een ongeval gehad waarbij ik van mijn brommer-scooter ben gereden. Tijdens dat ongeval heb ik een knieletsel opgelopen.( kniebanden ingescheurd, scheuren in het kraakbeen en knieschijf,losliggend kraakbeen ) Nu na een kraakbeen operatie heb ik een grote druk onder de knieschijf. De arts kan pas onderzoeken als het kraakbeen hersteld is. Wie heeft er adviezen voor mij zodat ik mijn herstel kan bevorderen ?


Weinig tot geen druk/kracht op uit oefenen en veel rust. Been goed ondersteund houden. En zorgen dat je genoeg vitamines en dergelijke binnenkrijgt ter bevordering van je genezing. En als iemand anders nog wat weet vul dan maar aan.

label.Geplaatst op 2006-04-05 14:28:39

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren