© 2024 solvo B.V.

Knieletsel + zenuwpijn

9 dagen geleden ben ik tijdens een sportwedstrijd \"getorpedeerd\". Mijn linkeronderbeen is daarbij naar binnen weggeklapt (denk ik) en ik had onmiddelijk kniepijn. Mijn linkerknie is later enigzins gezwollen en ik kon/kan mijn knie niet vol strekken en of buigen. Aangezien ik in het buitenland werk heb ik de blessure niet door een huisarts kunnen laten bekijken, maar een snelle diagnose door een fysio leek geen onoverkomelijke schade. Ik ben nu een week van huis maar heb nog erg veel last van een soort \'zenuwpijn\' vanaf mijn bovenpijn tot in mijn enkel. Een arts hier heeft bevestigd dat de knie stabiel is en ik merk dat langzamerhand de strekking/buiging terugkomt. Maar die \'zenuwpijn\' wordt alleen maar erger. Zodanig dat ik er \'s nachts wakker van lig omdat iedere beroering van het been al pijnlijk is. Is er iets te doen aan die \'zenuwpijn\', en hoe lang kan dat duren ?

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren