© 2024 solvo B.V.

Knieoperatie

In 2 jaar tijd (1 februari 2002) moet ik voor de 3de keer aan mijn knie worden geopereerd. Ik heb een knieprothese gekregen en na 2 weken werd er een bacterie geconstateerd en heb toen 3 wkn antibiotica per infuus gekregen. Na een half jaar heb ik weer een operatie gehad (een grotere insert om mijn knie weer stabiel te krijgen) Helaas heeft het niet geholpen!!! Nu moet ik weer onder het mes omdat ik weer een instabiele knie heb met een ruimte van 4 cm. Nu wil mijn orthopeed er weer een kleinere insert inzetten en aan de binnenkant een nieuwe pees aanleggen (donor achillespees) om de stabiliteit weer goed te krijgen. Daarna 6 weken gips om de pees weer aan te laten hechten. Dit is het laatste wat hij kan doen. Ik ben 54 en te jong voor een 2de prothese (wat ik absoluut niet wil) Heeft iemand dit ook meegemaakt? en hoe gaat het na de operatie.

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren