© 2024 solvo B.V.

Knieprobleem

Doordat ik slijtage aan mijn knie heb en ik nog te jong ben voor een nieuwe knie wil de arts mij opereren. Ik heb 3 maanden met een brace gelopen om de stand van mijn onderbeen iets te wijzigen naar een X-stand. Ik had minder last van mijn knie maar het zat niet prettig. Nu willen ze mijn been doorzagen en met pennen in mijn been met een apparaatje eraan de stand van mijn onderbeen wijzigen. Heeft iemand dit al een keer gehad.


Op het lotgenotenforum van www.orthopedie.nl of www.knie.nl vind je waarschijnlijk wel mensen die hier ervaring mee hebben.

label.Geplaatst op 2004-03-29 20:11:04

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren