© 2024 solvo B.V.

Knieproblematiek

Heeft iemand ervaring met een laterale release van de knieschijf (stukje scheenbeen verplaatsen zodat de knieschijf niet meer zo \"wiebelt\")? Deze operatie is bij mij een half jaar geleden uitgevoerd en ik ben benieuwd of er mensen zijn met een merkbaar positief resultaat. Ik merk er nl. nog niets van, terwijl dit wel al zo had moeten zijn.


hoi mijn vriendin gaat morgen naar groningen om aan haar knieschijven te worden geopereerd die worden ook vast gezet en wordt gebruik gemaakt van de hausser?techniek nooit van gehoord. zij heeft het elhers danloss syndroom. hoe zijn jouw ervaringen wat heb jij en waar ben jij geopereerd?? bedankt groetjes elaine

label.Geplaatst op 2003-04-14 20:51:00


hallo kroeskoppie kun jij aub je emailadres naar mij mailen? mijn vriendin heeft waarschijnlijk dezelfde operatie gehad als jij en zij heft heel veel last. misschien kan ik jullie in kontakt met elkaar brengen. mijn emailadres is:chibra@tiscali.nl groetjes elaine

label.Geplaatst op 2003-06-02 19:42:01


Hoi Elaine, Hoe is de operatie gegaan? Hoe lang heeft je vriendin al de diagnose EDS? Ik heb het zelf ook, maar bij mij durfden/wilden ze knieen niet vastzetten. Kun je nog iets vertellen over die techniek? Wat zijn de verwachtingen van haar dokter? Is ze lid v/d vereniging? Gr. Gunnar uit het midden v/h land.

label.Geplaatst op 2003-06-02 17:14:08


hoi gunnie wil je mij op mijn emailadres mailen? chibra@tiscali.nl. dan kan ik je misschien met mijn vriendin in kontakt laten komen! groetjes elaine

label.Geplaatst op 2003-06-02 19:38:00

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren