© 2024 solvo B.V.

Kunst knie

Mijn buurvrouw (een oudere vrouw en weduwe) word morgen geopereerd en krijgt een kunst knie. Wie kan mij vertellen hoelang het duurt voordat ze weer naar huis mag? nu zul je zeggen weet ze dat welf niet nee ze weet het niet de arts had gezegd 5 á 6 dagen en revalideren in een verzorgingshuis. Zelf heeft ze mensen gesproken die ook zo\\\'n operatie hadden gehad en die mochten na 10 dagen alweer naar hun eigen huis. Hoe zit dit nou.


Hoi Kaatje Ik denk dat dat per persoon heel erg verschillend is ! De èèn hersteld nu eenmaal sneller dan de ander Dat is gewoon afwachten denk ik Sterkte

label.Geplaatst op 2003-02-19 15:55:32


bedankt voor jouw reactie. vanaf vandaag zal mijn buurvrouw 3 weken in een verzogingshuis verblijven. het is inderdaad persoons gebonden. ze kon haar bed nog niet alleen uitkomen.

label.Geplaatst op 2003-02-27 13:37:56


Patienten voor een knie-OK worden in de regel voor +/- 8 dagen opgenomen. Bij mij op de afdeling geldt dat zij zondags komen, maandag geopereerd worden, en dinsdag al met de revalidatie beginnen, onder begeleiding van de fysio. Er wordt met ze geoefend hoe uit bed te komen, lopen met krukken en traplopen. Als zij weer mobiel zijn, en er geen complicaties optreden, worden zij inderdaad tijdelijk opgenomen in een verpleeg-/verzorgingshuis. Algehele revalidatie duurt, ook weer afhankelijk van mogelijke complicaties, +/- 6 tot 10 weken.

label.Geplaatst op 2003-03-12 12:10:08

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren