© 2024 solvo B.V.

Kyfose

wie kan mij helpen aan informatie over kyfose. Ik ben 16 jaar een wordt binnenkort geopereerd. Ik heb al gezocht op de standaard sites maar daar kom ik alleen maar de scliose tegen.


Een kyfose heeft bijna de hele bevolking. Het is niets anders dan een natuurlijke kromming in de rug, o.a. te vinden ter hoogte van de borstkast. Het kan zijn dat jij een te grote kyfose hebt, m.a.w. dat de natuurlijke kyfose te sterk is. Of je hebt een kyfose op een plaats waar dat niet hoort (bv onder de borstkast), maar dat kan ik niet beoordelen.

label.Geplaatst op 2003-12-13 12:29:11

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren