© 2024 solvo B.V.

Lage rugpijn - Wie helpt??

Ik heb al zo\'n 10 jaar last van lage rugpijn en heb al zo\'n beetje alles geprobeerd om hiervan af te komen of de pijn te verminderen. Volgens doktoren ben ik niet te opereren want dit is te riskant. Mijn wervelschijven schijnen versleten te zijn, alhoewel sommige doktoren elkaar hierin tegenspreken. Ben jij of ken jij iemand met dezelfde ervaringen, dan wil ik je vragen op mijn bericht te reageren.


Wel eens onderzocht door een goede manueel therapeut? Hoe staat het met de bekkenstand en het SI gewricht?

label.Geplaatst op 2004-04-05 13:29:47


Hoi Jose, kijk eens op de site van de NVVR. www.nvvr.nl Het zijn daar allemaal rugpatienten. groetjes, hukkie

label.Geplaatst op 2004-04-05 18:53:22

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren