© 2024 solvo B.V.

Lage rugpijn

Sinds twee weken heb ik last van mijn onderrug, ongeveer op de plek die aangegeven is op onderstaand plaatje. Het doet voornamelijk aan de rechterkant zeer, maar \'het\' trekt soms ook wel iets door naar links: http://www.topofit.be/images/rug.jpg Het voelt alsof alles heel \'stram\' en strak is. Ik maak onbewust een holle rug. Ook merk ik dat ik wanneer ik bijvoorbeeld buk of iets op moet tillen een lichte knik naar rechts maak. Dingen zoals paardrijden en hardlopen gaan goed mits ik m\'n rug zoveel mogelijk loslaat, maar dat is erg lastig. Meestal \'schiet\' het er zeg maar in. Het is niet iets ernstigs, maar ik ben toch benieuwd of iemand misschien een idee heeft waar het vandaan zou kunnen komen. Het gaat maar niet over en begint nu toch wel een beetje irritant te worden.... Alvast bedankt voor het lezen! Edit: sinds twee dagen straalt het ook een beetje door over mijn gehele rug. Ik ben overigens 17 jaar.

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren