© 2024 solvo B.V.

Manklopen, door heup zakken en vallen

Mijn dochtertje van 1,5 jaar zakt sinds een kleine week door haar heup. Dit is niet elke dag en het duurt ook maar een half uur ongeveer. Ze zakt door haar heup, loopt mank en valt continu. Dit gaat dan geleidelijk beter totdat het weg is en dan ook ineens 2 dagen wegbleeft bijvoorbeeld. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?


Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts hier wel op zijn plaats is.Wat het kan zijn weet ik zo ook niet te zeggen,maar normaal is het niet lijkt me.

label.Geplaatst op 2005-09-13 12:02:57


Hier kan ik maar een ding op zeggen. Ga er mee naar de huisarts. Via een computer is het niet mogelijk op vast te stellen wat het is en elke suggestie kan je op het verkeerde been zetten. Laat je door de huisarts niet met een kluitje in het riet sturen en laat er een deskundige (kinderarts) maar kijken.

label.Geplaatst op 2006-01-13 08:38:48

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren