© 2024 solvo B.V.

Meervoudige Bekkenbreuk

Hallo iedereen, Ik heb 2 jaar geleden mijn bekken op 5 plaatsen gebroken door een ongeval op m\\\'n werk. Ik ben toen door platen van 200 kilo tegen de grond aan gedrukt terwijl ik op mijn zij viel. Dus ben ik eigelijk geplet! Omdat het bekken op meerdere paatsen naast elkaar gebroken was konden ze het niet opereren en een broek van gips was ook geen optie. Eenmaal thuisgekomen was ik dus aan \\\'t bed gekluisterd. Na vele foto\\\'s, mri\\\'s en ct-scan\\\'s zijn de doktoren het er wel overeens dat het verkeerd is aangegroeid. Maar ze konden er niks aan doen. Nu na vele zenuwblokkades verder, zittend in een rolstoel en echt 24 uur per dag pijn te hebben, zelfs mijn huis is bijna helemaal aangepast, willen ze me in Nijmegen gaan opereren en prof. van Vught gaat het doen. Ze willen mijn bekken vast gaan zetten bij het schaambeen en bij het heiligbeen d.m.v plaatjes en schroefjes. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit zal uitpakken....heb eigelijk niets te verliezen.....zit nu toch al in een rolstoel! Kan iemand mij misschien advies geven en meer info van de professor of van de operatie zelf. Of heeft iemand ook zo\\\'n operatie laten doen? Kan iemand mij misschien een hart onder de riem steken? Groetjes Chason


Professor van Vught is een autoriteit op het gebied van bekkenchirurgie. Als iemand mijn bekken zou moeten opereren, dan zou ik dat het liefste door hem laten doen. Een expert.

label.Geplaatst op 2004-09-19 23:04:13


hallo Chason. ik vind het erg rot wat er gebeurt is. ik heb vorig jaar Februari een ernstig ongeluk gehad, ik had ook mijn bekken gebroken op 5plaatsen, ik ben 5dagen na mijn ongeluk geopereerd geweest, mijn bekken waren vast gezet met 4schroeven,ik heb een maand in het ziekenhuis gelegen en 7maanden in een revalidatiecentrum, ik heb ruim 5maanden in een rolstoel gezeten, en nog enkele maanden met krukken gelopen, 13januari 2005 zijn mijn schroeven er uit gehaald omdat ik er zo\'n last van had, ik heb nog behoorlijk veel klachten (tintelingen in mijn rechterbeen) ik heb mijn zenuw L5 beschadigd en ik loop nu bij een neuroloog. ze willen nu binnen 8weken een scan maken van mijn rug en kijken of er een zenuw bekneld zit, omdat ik dus zo\'n last heb van mijn rechterbeen... als er wel iets bekneld zit moet ik weer geopereerd worden.. hoe gaat het nu met jou? ben je al geopereerd? ik hoop wat van je te horen. sterkte, groeten Michelle

label.Geplaatst op 2005-08-16 10:22:50

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren