© 2024 solvo B.V.

Mijn knie !!

nou vervolg mijn knie. Ik heb dus geen bakerse cyste. Laatst een mri laten maken. Mijn kruisbanden zien er niet normaal uit zo zei de arts. Hij zag nog een klontje. Dus hij wilde een kijkoperatie. Nu nog even afwachten wanneer ik geholpen wordt.


ik heb al een jaar last van mijn knie ik ben bij n orthopeeth geweest foto s gemaakt hij zag n verkruimeling aan de achterkant van de knie ik kreeg pijnstillers ,nu heb ik er zo n last van wordt snachts regelmatig wakker van de pijn gebruik veel pijnstillers ik heb de meeste pijn bij rust ik word er niet goed van ,nu ben ik vanmorgen weer bij de huisarts geweest hij stuurt mij weer door ,want zo gaat het niet eerst dacht hij dat het vanuit mijn rug kwam ik heb n jaar fisio gehad en kan nu duiderlijker aangeven dat de pijn in mijn knie tot voet n andere pijn is ,wie herkent dit .

label.Geplaatst op 2006-03-24 15:43:56


hoi zonnenstraaltje goed dat je remee verder gaat dokters kunnen het ook mis hebben dat zie je wle bij mij. Ik had ook pijn aan de achterkant van mijn knie (knieholte). na een M.R.I maken konden ze zien dat mijn voorste kruisband verkeerd aangehecht zit.Ik heb een kijkoperatie gehad ze hebben wat vuil wegehaalt.nu over zes weken moet ik naar een andere orthopeed. die gaat kijken of mijn knie stabiel genoeg is. Zoniet dan kan het zijn dat mijn voorrstekruisband vervangen moet worden.

label.Geplaatst op 2006-03-31 12:37:27

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren